Ds. G.H. Kerstenschool

T  0180 - 42 88 62

(Google Maps: maps.google.nl/maps)

Openbaar vervoer:

Halteplaats Rotterdamseweg, +/- 1 minuut lopen naar de Margriete van Comenestraat.

Route vanaf Rotterdam "Brienenoord":

Vanaf de Brienenoord neemt u de afslag Ridderkerk. Bij het kruispunt Bolnes gaat u de Rotterdamseweg op. Bij de volgende verkeerslichten gaat u rechtsaf de Populierenlaan op. Bij de tweede rotonde gaat u linksaf, u zit nu op de Sportlaan. Dan neemt u de 2e weg rechts, dit is de Koninginneweg. Daarna neemt u direct de 1e weg links, dit is de Margriete van Comenestraat. U kunt parkeren op het terrein van onze buren bij de Maximaschool, langs de Margriete van Comenestraat of tegenover de school aan de Rotterdamseweg.

Route vanaf Rotterdam "Zuidplein":

Dan neemt u de 2e weg rechts, dit is de Koninginneweg. Zuidplein richting Dordrecht volg Ridderkerk. Bij het kruispunt Bolnes gaat u de Rotterdamseweg op. Bij de volgende verkeerslichten gaat u rechtsaf de Populierenlaan op. Bij het eerste kruispunt met verkeerslichten gaat u linksaf, u zit nu op de Sportlaan.

Route vanaf Dordrecht:

Als u vanaf Dordrecht komt blijft u op de A15 Ring Zuid, u neemt de afslag Ridderkerk. Bij Kruispunt Bolnes gaat u de Rotterdamseweg op. Bij de volgende verkeerslichten gaat u rechtsaf de Populierenlaan op. Bij het eerste kruispunt met verkeerslichten gaat u linksaf, u zit nu op de Sportlaan. Dan neemt u de 2e weg rechts, dit is de Koninginneweg. Daarna neemt u direct de 1e weg links, dit is de Margriete van Comenestraat. U kunt parkeren op het terrein van onze buren bij de Maximaschool, langs de Margriete van Comenestraat of tegenover de school aan de Rotterdamseweg.

Route vanaf A15:

Vanaf Noordtunnel neem afslag 21 Ridderkerk. Bij de verkeerslichten gaat u links. Bij de volgende verkeerslichten gaat u rechts, u bent nu op de Rotterdamseweg. Bij de 4e kruising met verkeerslichten gaat u linksaf en draait u de Populierenlaan op. Bij het eerste kruispunt met verkeerslichten gaat u linksaf, u zit nu op de Sportlaan. Dan neemt u de 2e weg rechts, dit is de Koninginneweg. Daarna neemt u direct de 1e weg links, dit is de Margriete van Comenestraat. U kunt parkeren op het terrein van onze buren bij de Maximaschool, langs de Margriete van Comenestraat of tegenover de school aan de Rotterdamseweg.